if you fall hard, i fall harder.

..innan jag fortsätter börjar plugga sv, matte, no och engelska vill jag bara berätta att jag startat en fotoblogg (inte helt oväntat) som heter by-klara.blogspot.com. Kommer såklart blogga där mest, men om jag någon gång skulle få abstinens och klaga på livet eller några andra livstankar så kommer jag skriva här..eftersom mina vänner kommer läsa den nya bloggen. visste ni..ingen jag känner irl vet om denna blogg. så jag känner mig fri här, typ. that's why i like it. ♥

Men på den nya bloggen blir det mer foton, några tips ibland, prat, rubriker som faktist hänger ihop med inlägget osv.. Ni får helt enkelt kika in och se om ni gillar bloggen eller inte. där får ni också ta lite del av mina kunskaper inom webbdesign (som dock inte är så stora..höhö).
Aja, by-klara.blogspot.com heter den iallafall.
see you there.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0