håla.

Idag kommer vi bara ha tre lektioner (2 av 3 är avklarade), som sammanlagt blir 140 minuter. Och nu är det en tre timmars håltimme. Kul, för jag älskar håltimme! typ.. Visst, en timmes håltimme är väl ok (som vi har minst varje dag). Men tre timmar? Inte lika kul. Så därför åt jag lunch i skolan och sedan cyklade jag hem på fem röda och började plugga so och spanska. Men nu är jag klar och behöver inte komma tillbaka till skolan förän tio över ett. Då är det elevens val, vilket är rätt chill. Valde so, och då ska vi titta på olika dokumentärer sista lektionen på torsdagar hela terminen. Plus att jag höjer mina betyg i so, thumbs up!
Ska visa er min "egendesignade" kalender sen. Blev rätt nöjd med den faktist..

Kommentarer
Postat av: ylva

Jag vill gå på Hogwarts! :(

Ibland, när jag hoppas riktigt mycket, får jag liksom för mig att jag kommer få ett inbjudningsbrev dit en dag, men sedan kommer jag på att det aldrig kommer hända ... D:

2011-09-12 @ 17:03:43
URL: http://closingwalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0