choklad abstinens.

dagen har vart bra, seg, men bra. Har hunnit med allt möjligt. Städet mitt rum, pluggat, fixat iordning gympakläder, fotat och passat vår trötta valp. ..Och tittat på en dokumentär om fiske och den globala uppvärmingen på elevens val (so), och våran underbara lärare har bestämt att vi ska titta på dokumentärer varannan veckan (kan handla om allt från krig till plastikoperationer), och fika varannan och diskutera dokumentären, hur najs är inte det på en skala liksom? Jag har aldrig gillat torsdagar, men frånochmed nu är det nog min favoritdag av veckodagarna. Vi går bara till 14.20 och har sovmorgon (iallafall jag som har spanska som språkval, de som har tyska/franska/engelska får gå till skolan 08.10, mohahaha)
Det jag ville säga var, att jag tänkte baka delicatobollar (någon annan typ av chokladbollar), meeen vi hade ingen kakao och grädde. Då fick jag abstinens och stoppa i mig 5 kakor och 4 chokladrutor. Det var ju inte ens gott..nu när jag tänker på det i efterhand. ..Och så blev jag sådär galet sugen på ben&jerry glass. somsagt, livet är hårt. Nu ska jag plåga mig själv lite mer genom att titta igenom mina mappar med cupcakes. Hittade blandannat dessa godingar jag bakade med min kära vän Ellen i våras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0