skolfoto.

Nu är jag hemma från skolan, skönt med korta skoldagar!
Men det jag ville säga var..skolfotot är över och jag överlevde. Vilket under! Och min plan att se ut som en bitter kärring lyckades. Fast när vi skulle fota enskilt porträtt var en bild på mig helt normal, och en då jag har världens smile. Att fotografer kan ha en så manipulerande röst alltså! ofattbart. Plus att fotograferingen tog så lång tid så vi missade hela musiklektionen, hur underbart är inte det liksom? Tack gud för alla killar som inte kan vara seriösa när de fotograferas.
Men nu ska det pluggas matte och no, så ja..hejdå antar jag.
har haft denna låten fast i huvudet hela dagen. men så trevligt..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0