klara.

Kom på att jag inte berättat något om mig själv än.. Haha. Iallafall,
Jag heter Klara, och är född på hösten 1998. Känner mig äldre än vad jag egentligen är.. Men det är väl rätt vanligt antar jag? Jag ser mig inte som cool eller något sånt. Oftast kan jag inte ta mig själv på allvar.;)
Musik.. är väl det bästa som finns! Such pretty words, but life's no storybook. ..tyvärr. Conor Oberst, Fleet Foxes och Death cab for Cutie lyssnar jag mest på. Men också Coldplay, Elliott Smith, Bon Iver, Lykke Li och Band of Horses.
Jag gillar att fota, helst djur eller naturfoton. Läsa Harry Potter, se på bra filmer, redigera i photoshop och busa med min hund Sally.
Jag föredrar Engelska före svenska. Now you know.;)


Kommentarer
Postat av: Linn

I Lövånger! :D

2011-08-06 @ 13:21:30
URL: http://kindoflinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0