woho, just 7134 km between u and me.

cool jag är! sitter i min pyjamas, dricker proviva och tycker synd om mig själv. ont i magen som bara den.. och massa annat som gör mig ledsen, tillexempel på måndag kommer det vara den värsta dagen på hela skolåret. nämligen skolfoto. känns ju lite sådär lagom kul när man inte ser riktigt ok ut. i år ska jag se riktigt bitter ut..! eller..jag ska iallafall inte le. för då är risken stor att jag kommer se helt retarded ut. livet är hårt, haha:(
såhär glad ser man ut en dag som denna. (nej jag skelar inte, och somsagt, jag har en hals. men den lyckas alltid försvinna, ..skyller på mitt massive head. haha, self loathing på hög nivå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0